Doğtaş, dünya mobilya sektörünün nabzının tutulduğu Çin Fuarı’ndan önemli anlaşmalara imza atarak döndü. Fuarda yer alan standında yaşam tarzı sunan koleksiyonlarını sergileyen ve yeni işbirlikleri için yoğun görüşmelerde bulunan Doğtaş, mevcut ve hedef pazarları dışındaki bayi müracaatlarını eleyerek, Yeni Kaledonya, Katar, Tacikistan, Özbekistan, Hindistan, BAE, Fildişi, Tayland ülkelerinden gelen yatırımcılarla anlaşmalara imza attı.
Doğtaş Mobilya Genel Müdürü İsmail Doğan, uluslararası sektörde en önemli ilk üç fuardan biri olan Çin Fuarı ile ilgili olarak; “40’ıncı yılımızı kutladığımız bu özel yılda sahip olduğumuz koleksiyonlarımızı tanıtmanın mutluluğu ve heyecanını fuar boyunca yaşadık. Bunun yanında, önemli anlaşmalara imza attık. Hem yurtiçinde hem de yurt dışında yüzde 40 büyüme hedefiyle başladığımız ve bu hedefi fuarda yaptığımız anlaşmalarla taçlandırdığımız 40’ıncı yılımıza, yeni pazarlara açılarak, dünyada yayılmaya devam ederek ve Doğtaş markasını dış pazarlarda daha çok duyurarak devam edeceğiz” dedi.
Doğtaş Dış Ticaret Müdürü Erol Çetinkaya ise; “Şuanda yurtdışında 65 ülkeye ihracat gerçekleştiren ve yurtdışında 95 mağazası bulunan Doğtaş olarak, standımız fuarın en dikkat çekici stantlarından biri oldu ve ziyaretçilerden büyük ilgi gördü. Çin ve benzeri fuarların etkisinin her geçen gün daha da artacağına inanıyorum. Bu yoğun ilgiyle birlikte, Yeni Kaledonya, Katar, Tacikistan, Özbekistan, Hindistan, BAE, Fildişi, Tayland ülkeleriyle önemli iş birlikleri sağladık. Bu işbirlikleri ile Türkiye’nin prestijli markası olma yolunda yine büyük adımlar attık” dedi.
Doğtaş yurtdışında büyümeye devam ediyor
Türk mobilya sektörünün öncü markası Doğtaş, Yurtdışı Mağazacılık atağına devam ediyor. 2011 yılında yurtdışı pazarında yüzde 30’luk büyüme sağlayan Doğtaş, 2012’de yüzde 40 büyüme sağlamayı hedefliyor. Ödenen paranın karşılığını veren kalite ve tasarımlarıyla dikkat çeken Doğtaş, yurt dışında 65 ülkede 95 mağazası ile mobilya sektöründe Türkiye’nin en prestijli markalarından biri. Doğtaş, 2008 yılında aldığı Turquality belgesi ile de yurtdışı atılımlarını hız kesmeden sürdürerek, bir dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder